Mobilly krīzes komunikācija

Radošais uzdevums

Mobilly vērsās pie mums un Vīlands Associate, meklējot risinājumu krīzei - tuvojoties Mobilly un Rīgas Satiksmes līguma beigu termiņam, parādījās arvien vairāk zīmju, ka ar Rīgas Satiksmi saistītā Rīgas Karte mēģina nelikumīgi kopēt Mobilly mobilo maksājumu izveidoto sistēmu un pārņemt viņu tirgus nišu bez caurspīdīga iepirkuma, kurā Mobilly varētu piedalīties. Mūsu īstenotā krīzes komunikācija ne tikai atrisināja Mobilly problēmu, bet arī izpelnījās nozares atzinību, saņemot Baltic PR Awards un Adwards balvas.

Kopā ar Vīlands Associate veidojām divu pakāpju krīzes komunikāciju:

  1. Uzrunājām viedokļu līderus - Mobilly lietotājus, kas publiski pauda savu nosodošo viedokli par Rīgas Domes darbībām;
  2. Caur viedokļu līderiem piedāvājām Mobilly lietotājiem vieglu mehānismu, kā izrādīt protestu pret pretlikumīgo un necaurspīdīgo rīcību ar Rīgas Karti.