Blogs.

Laika valūtas augošā vērtība sociālo mediju komunikācijā

Šobrīd notiek lielā cīņa par sociālo mediju lietotāju uzmanību (competition for attention). Turklāt, ja vidējais sociālo mediju lietotājs pie viena ieraksta pavada 5-8 sekundes (Socialbakers, 2021), ir skaidrs, ka ierakstam nepieciešama pievienotā vērtība. Regulāra komunikācija zīmolu profilos, protams, ir laba...

#Tendences #Saturamārketings
23.July, 2021

Vai Tu esi mūsu jaunais radošais dizainers/AD?

Pat visskaistākās lietas mēdz beigties jeb mūsu mākslinieciskā direktore dodas pavisam citos dzīves līkločos, tāpēc esam jauna radošā dizainera VAI mākslinieciskā direktora (AD) meklējumos. Esam 21 cilvēka komanda. Ikdienā darbojamies ar projektiem gan digitālajai videi, gan vides reklāmām, lielākām kampaņām. Mums...

#Uncategorized
5.July, 2021

Grizzly meklē papildspēkus

Esam radošā aģentūra ar 10 gadu pieredzi mārketingā un digitālajā komunikācijā. Mums noderētu palīdzīgas rokas! Veseli trīs pāri! UPDATE: Jaunais iesaukums nokomplektēts! (JR?) Satura speciālists/e/copywriter Tavs uzdevums būtu kopā ar projektu vadītājiem uzburt skaistākās teksta rindas klientu sociālajiem medijiem, palīdzēt...

#Uncategorized
25.May, 2021

HR un mārketinga laulības pārstartēšana jeb ko šogad ņemt vērā HR mārketingā

Ar pavisam svaigu pieredzi izdzīvojām, kā pandēmija par 360 grādiem izmainīja ne tikai mūsu personīgo dzīvi, bet arī darba ikdienu. Kā darbiniekiem, tā darba devējiem pēkšņi bija jāpārstartē ierastā darba kārtība uz dzīvi attālināti – par mūsu kolēģiem negaidīti kļuva...

#Tendences
1.March, 2021