Kampaņa “Kārums iedvesmo”

Radošais uzdevums

Iemīļotais zīmols Kārums ir viens no ilggadējiem Bērnu un jauniešu dziesmu un deju svētku atbalstītājiem. Aģentūrai, sadarbojoties ar Vīlands Associates sabiedrisko attiecību aģentūru, tika dots konkursa uzdevums - kā pievērst uzmanību sponsorēšanas aktivitātei, komunicējot Kārums zīmolu kā vienlaikus tradīcijām bagātu, bet arī modernu un jauneklīgu.

Kampaņai tika izmantots vadmotīvs #Kārumsiedvsmo un piesaistīts auditorijai atbilstošs viedokļa līderis - Ralfs Eilands. Tika izveidota integrēta kampaņa, aicinot bērnu un jauniešu kolektīvus, kas gatavojas Dziesmu un deju svētkiem, iesniegt video ar savu izdziedāto un izdejoto tautasdziesmu, lai vairotu jauniešu saikni ar tradīcijām. Kampaņas ietvaros veidots TV klips, print materiāli, kampaņas landing lapa, sociālo mediju komunikācija.