Tendences Foto/video Ikdiena Reklāma Saturamārketings Zīmolvedība

Katru gadu janvāra beigās / februāra sākumā ASV notiek Super Bowl jeb amerikāņu futbola (NFL) finālspēles, kurām lielu uzmanību pievērš ne vien sporta fani, bet arī reklāmisti. Kāpēc? Šo spēļu laikā reklāmas paužu raidlaiks ir DĀRGĀKAIS PASAULĒ, līdz ar to katru gadu zīmoli veido arvien iespaidīgākas, trakākas un izklaidējošākas reklāmas.

Super Bowl notikumi ir uzmanības centrā ne vien Ziemeļamerikā, bet arī pie mums, tāpēc esam izveidojuši tradīciju – ik gadu skatīties šīs reklāmas, nedaudz diskutēt un vērtēt pēc sava subjektīvā viedokļa.

Šeit, mūsuprāt, zvērīgākās šī gada reklāmas ar kārtīgu grrrrr:

Tide

Doritos Blaze vs. Mtn Dew Ice

Alexa

Sports world

E*TRADE

Pringles

Toyota

Avocados From Mexico

M&M’S

Dundee

Sprint

Persil

Rocket Mortgage

Michelob ULTRA

TurboTax

Ram

Michelob ULTRA

Toyota

Pepsi

Skechers

9.February, 2018

author:

Māris Reliņš

Māris ir Grizzly Riga vadītājs