Blogs.

Kā pārdot priekšniekam nākamo (sportisko) bliezienu

Allez Les Blues un lai dzīvo sociālie mediji! Pagājusi nedēļa, taču atskaņas dzirdamas joprojām. Šim Pasaules kausam (PK) bija jākļūst par aprunātāko sporta notikumu sociālajos medijos. Un, apstiprinot iepriekš paredzēto, FIFA nupat publicējusi rezultātus – šis bija populārākais Pasaules kauss,...

#Tendences #Saturamārketings
24.July, 2018

Top 20 Zvērīgākās Super Bowl reklāmas

Katru gadu janvāra beigās / februāra sākumā ASV notiek Super Bowl jeb amerikāņu futbola (NFL) finālspēles, kurām lielu uzmanību pievērš ne vien sporta fani, bet arī reklāmisti. Kāpēc? Šo spēļu laikā reklāmas paužu raidlaiks ir DĀRGĀKAIS PASAULĒ, līdz ar to...

#Reklāma
9.February, 2018

Meklējam ēnas ar Grr!

14. februārī norisināsies ikgadējā Ēnu diena. Šogad priecāsimies satikties ar jauniešiem, kurus interesē tādi radošās aģentūras amati  kā mākslinieks, reklāmas projektu vadītājs un satura mārketinga speciālists. Programmā: iepazīšanās ar nezināmo zvēru – radošo aģentūru; darba pienākumu un procesa; neformālā daļa...

#Ikdiena
26.January, 2018

6 būtiskas mārketinga tendences 2018. gadam

Modē tendences mainās ik sezonu, mārketingā, par laimi, tik skarbi nav. Tomēr ar katru gadu redzam, ka tehniskās inovācijas un jauni pakalpojumi maina lietotāju ieradumus, kas būtiski iespaido arī mārketinga aktualitātes. Jaunas lietas, ne tik jaunas lietas un veci vēži...

#Tendences #Reklāma #Saturamārketings
5.January, 2018